×

CARTECHNIC Čistič DPF spray 400ml 2735094 Ean: 4027289017129

  • Kód výrobce: 2735094
  • Objednací kód: 09956-2735094
  • Název: CARTECHNIC Čistič DPF spray 400ml 2735094
  • Ean: 4027289017129

Čistič filtrů pevných částic

 

Vlastnosti:

• Pro všechny uzavřené systémy filtrů pevných částic

• Odstraňuje usazeniny uhlíku a popela ve všech filtrech pevných částic

• Neutrální proplachovací roztok způsobuje odlučování částic sazí z filtru pevných částic

• Nehořlavý

• Formulace neutrální, bez popela a kovu

• Čištění je možné bez demontáže DPF

• Odpařuje se bez zbytků

 

 

Oblasti použití:

• Pro regeneraci je nutné plně nasávat vzduchový filtr

• Pokud ucpaný filtr pevných částic způsobí ztrátu výkonu nebo problémy

• Preventivní řešení problémů způsobených jízdou na krátké vzdálenosti

 

Používání:

Demontujte snímač teploty nebo tlaku na výfukovém potrubí. Vložte aerosol se speciálním pláštěm do otvoru s nástřikem směrem k filtru částic. Poté proveďte zkušební jízdu cca. 30 minut (rychlost cca 80-120 km / h při průměrné rychlosti otáčení je optimální).

 

Před použitím si přečtěte a poznamenejte si pokyny a upozornění na místě 2.

 

Důležitá informace:

 

• Používejte ochranné brýle, ochranu rukou a osobní ochranné prostředky

 

• V případě, že vozidlo nezačne kvůli zanesenému filtru pevných částic, neprovádějte čištění (FIRE DANGER!).

 

• Před čištěním nejprve zjistěte příčinu ucpání filtru pevných částic. Pokud se nejedná o hnací profil, zkontrolujte všechny díly související s výfukem (např. Recirkulace výfukových plynů, vstřikovače atd.).

 

• Před zahájením čištění zkontrolujte hladinu oleje. Pokud je hladina oleje příliš vysoká, je nutné provést výměnu oleje (nebezpečí ředění oleje motorovou naftou).

 

• Motor nezahřívejte. Teplota filtru pevných částic by měla být max. 10 mm. 50 ° C.

 

• Není nutná žádná doba expozice. Po injektování znovu zapněte senzor teploty / tlaku a nastartujte motor. Během chodu motoru pomáhá tlak výfukových plynů tlačit čisticí prostředek přes filtr částic. Postup čištění snižuje zatížení filtru, takže během následujícího zkušebního chodu se spustí regenerace filtru částic.

 

• Po propláchnutí DPF musí být trubka snímače diferenčního tlaku profukována stlačeným vzduchem. Potrubí na snímači musí vytáhnout, aby prošlo.

 

• V případě, že nejsou žádné snímače nebo detektory, musí být výfukové potrubí vytaženo.

 

• Poté vyvolejte poruchovou paměť a vymažte zobrazenou poruchu. Pokud se během zkušební jízdy neuskutečnila regenerace, musíte ji stimulovat ručně pomocí servisního testeru.

 

Při regeneraci dodržujte bezpečnostní pokyny výrobce vozidla (FIRE DANGER!).

 

• Filtry pevných částic, které mají mechanické poškození (např. Těsnění způsobené přehřátím), nelze regenerovat. Filtr pevných částic musí být vyměněn.

 

• Obsah plechovky trvá normálně pro jedno čištění. V případě silného znečištění je možná potřeba druhá nádoba.

 

• Krabice musí být ve svislé poloze až do max. 50 mm. Při naklonění o 45 °.

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací